Les novetats de la Universitat Autònoma de Barcelona, presents a la III Feria Internacional del Libro de los Universitarios

Organitzada per la Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM), tindrà lloc del 27 d’agost a l’1 de setembre

Per primer cop, el Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona participarà a la Feria Internacional del Libro de los Universitarios (FILUNI). Aquesta tercera edició tindrà lloc del 27 d’agost a l’1 de setembre, al Centre d’Exposicions i Congressos de la Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM). Un total de catorze obres publicades per la UAB es podran consultar i adquirir a l’estand C06, de la Unión de Editoriales Universitarias Españolas (UNE).

D’entre les novetats de l’Autònoma, destaquen les últimes obres incloses a la col·lecció «El espejo y la lámpara»: La catedral habitada. Historia viva de un espacio arquitectónico, d’Eduardo Carrero (2019), Filosofía y toros. Un debate ético, de Marta Vericat (2019) i La fragilidad de una ética liberal, de Victoria Camps (2018), així com, Democracia y conocimiento, Anna Estany (2019), editada conjuntament amb la Universidad Autónoma de Aguascalientes.

29/07/2019 [Imprimir]