Portades revistes UAB
En el marc de la Setmana Internacional de l’Accés Obert, el Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) celebrarà la Jornada de Revistes Científiques de la UAB 2024 el dimecres 23 d'octubre, de 10 a 14 h, a la Sala de Revistes de la Biblioteca d'Humanitats de la Universitat. La trobada està oberta a totes les persones que intervenen o col·laboren en l’edició de les revistes de la UAB i hagin realitzat la seva inscripció via formulari, prèviament.
Autor i portada del llibre El metall i els turons
Eduard Roure Blàvia, autor de la novel·la «El metall i els turons», participarà en una activitat singular que combinarà natura i literatura, el pròxim 21 de setembre, al seu municipi, Torregrossa (el Pla d'Urgell). Es tracta d'una caminada pels voltants del poble que culminarà amb la presentació del llibre a càrrec de l’escriptor.
Setmana del Llibre en Català 2024
Del 20 al 29 de setembre tindrà lloc la 42a Setmana del Llibre en Català al passeig de Lluís Companys de Barcelona. Un any més, el Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona hi serà present a través de la Xarxa Vives d’Universitats (XVU).
Autors i portada del llibre
El passat 17 d'abril, Ràdio UNAL, pertanyent a la Universitat Nacional de Colòmbia (Bogotà), va entrevistar a Julio Mario Hoyos i a Juan Carlos Moreno, Biòleg i Filòsof, respectivament, i autors del llibre Las claves de la investigación Científica, editat recentment pel Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcleona (UAB).
Foto d'stands d'una fira en un parc
Pròximament, el Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) serà present a tres esdeveniments del sector editorial: la 42a Fira del Llibre de Granada, la 59a edició de la Fira del Llibre de València i la 36a Fira Internacional del Llibre de Bogotà. La primera tindrà lloc del 19 al 28 d’abril, la segona del 25 d’abril al 5 de maig i la tercera del 17 d'abril al 2 de maig.