Arriba Liber 2024

Liber24
dt., 01/10/2024 - 10:15

Des del dimarts 1 fins al dijous 3 d'octubre, Fira de Barcelona serà l'encarregada d'acollir la 42a edició de la Fira Internacional del Llibre (Liber), promoguda per la Federació de Gremis d'Editors d'Espanya (FGEE).

Liber és una de les principals cites firals per a l’exportació, mostra i promoció de l’edició en espanyol. L'esdeveniment aplegarà editorials de totes les temàtiques, que donaran a conèixer els seus fons bibliogràfics i novetats, i empreses amb productes i serveis relacionats amb la producció, comercialització i distribució de llibres, a més de continguts digitals (llibre electrònic, audiollibre, pòdcast), així com associacions professionals.

Algunes de les darreres novetats editorials de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), com Pensar con el paladar. Una estética gustatoria, de Jèssica Jaques i Gerard Vilar; Las claves de la investigación científica, de Julio Mario Hoyos i Juan Carlos Moreno, o Innovación y liderazgo. El nacimiento del código de barras, de Gabriel Izard, s’exposaran a la Fira. Com és habitual, el Servei de Publicacions de la UAB tindrà presència a Liber a través dels estands de la Unión de Editoriales Universitarias Españolas (UNE) i de Pujol i Amadó Export.

Prestatgeria a Liber 2024 a la caseta de la UNE