El llibre 'PrÓctica no laboral i treball: distinciˇ, protecciˇ social i responsabilitats' es presentarÓ a la UAB

El llibre PrÓctica no laboral i treball: distinciˇ, protecciˇ social i responsabilitats vol ser un recurs d'ajuda per al professorat, el personal administratiu i les persones tutores externes que faciliten aquest tipus de prÓctiques a l'alumnat.

L'acte serÓ presentat per Sara Moreno, vicerectora d'Alumnat i d'Ocupabilitat de la UAB, i comptarÓ amb la presŔncia de l'autor, ┴ngel GimÚnez Ricart, que hi pronunciarÓ una conferŔncia titulada "Prßcticas no laborales: ┐una reforma necesaria?". A continuaciˇ, s'obrirÓ un debat conduit per Carme Ruiz Bueno.

Tal com apunta el llibre, la realitzaciˇ de prÓctiques externes ajuda l'alumnat a fer el salt de la vida acadŔmica a la vida professional, i serveix per a adquirir experiŔncia dins del mercat laboral, orientar-se professionalment i desenvolupar el sentit de responsabilitat dins d'una organitzaciˇ.

L'acte de presentaciˇ se celebrarÓ el proper 12 de desembre, dijous, a les 12.00 h a la sala d'actes de la Facultat de CiŔncies PolÝtiques i de Sociologia.

En finalitzar la presentaciˇ es regalarÓ un exemplar del llibre a les persones assistents.

12/12/2019 [Imprimir]