Presentació de la novel·la Nunca sabrás a qué huele Bagdad, de Marta Tafalla

El dimarts 2 de març, a les 19.30 h, es presentarà a l’Ateneu Barcelonès (c/ Canuda, 6, Barcelona) la novel·la Nunca sabrás a qué huele Bagdad, de Marta Tafalla, publicada pel Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona dins la seva col·lecció «Gabriel Ferrater».

A l’acte, hi intervindran Ramon Alcoberro, professor de filosofia de la Universitat de Girona i responsable de filosofia de l’Ateneu Barcelonès; Joan Carles Marset, responsable del Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona; Rogeli Armengol, metge i membre del Comitè de Bioètica de Catalunya; i Marta Tafalla, professora de filosofia de la Universitat Autònoma de Barcelona i autora del llibre, que parlarà sobre la seva obra.

«Transcorren els anys vuitanta en un barri obrer de Badalona, quan l’Helena, que no té el sentit de l’olfacte —pateix anòsmia—, comprèn, l’estiu dels seus onze anys, que el seu nas la fa diferent dels altres. Emprendrà, llavors, el seu viatge particular a la recerca d’aquest món d’olors que és incapaç de percebre, però la seva aventura la conduirà al lloc més perillós que mai hagués pogut imaginar, i canviarà la seva vida i la dels seus per sempre.»

09/02/2010 [Imprimir]