Presentació dels llibres dels premis literaris de 2009

Presentació dels premis literaris.

El dijous 5 de novembre de 2009, a les 19 hores, es va fer l’acte de presentació dels llibres guardonats amb els premis literaris de 2009, que organitzen conjuntament cada any l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona. Els llibres han estat publicats pel Servei de Publicacions de la UAB.

L’acte va comptar amb la presència d’Antoni Morral, alcalde de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, i de Bonaventura Bassegoda, vicerector de Transferència Social i Cultural de la Universitat Autònoma de Barcelona.

També van assistir-hi Joan Comelles, guanyador del XV Premi Valldaura de Novel·la «Memorial Pere Calders» de Cerdanyola del Vallès de 2009, amb La casa de les heures; Joan Mercader, guanyador del XIV Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol» de la UAB de 2009, amb Memòria de l’any; i Laia Llobera, guanyadora del XXVI Premi de poesia «Divendres Culturals» de Cerdanyola del Vallès de 2009, amb l’obra Cicles.

Per més informació sobre els llibres podeu consultar les pàgines web:

XV Premi Valldaura de Novel·la «Memorial Pere Calders» de Cerdanyola del Vallès de 2009, Joan Comelles amb La casa de les heures.

XIV Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol» de 2009, Joan Mercader amb Memòria de l’any.

Premi de poesia «Divendres Culturals» de Cerdanyola del Vallès de 2009, Laia Llobera amb l’obra Cicles.

05/11/2009 [Imprimir]