Víctor López-Simó i Digna Couso presenten el seu llibre a la UAB

MAT0244
dl., 08/04/2024 - 10:42

Els professors de Didàctica de les Ciències a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Víctor López-Simó i Digna Couso, van celebrar un seminari al voltant del seu últim llibre Didàctica de la física per a l’educació secundària obligatòria, el passat divendres 5 d’abril, a la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB.

A la presentació, hi van participar Marta Bertran, degana de la Facultat, i els propis autors del llibre. Aquesta va esdevenir un èxit, amb una assistència de gairebé cent persones. De fet, inicialment, la presentació preveia realitzar-se a la Sala de Juntes de la Facultat però, gràcies a les bones previsions de les inscripcions prèvies a l’acte, aquesta es va traslladar a una aula amb major capacitat.

L’acte va ser obert i gratuït per a tota la comunitat de la UAB i els assistents, entre els quals es trobaven alumnes, docents i professionals del món de la divulgació científica, van poder gaudir d’una pausa-cafè durant el seu transcurs. A més, la llibreria Abacus del campus de la UAB va ser l’encarregada de gestionar la venda d’exemplars, in situ.

Didàctica de la física per a l’educació secundària obligatòria ha estat editat pel Servei de Publicacions de la UAB, dins la col·lecció «Materials» i ja és disponible en format paper (de pagament) i en format electrònic d’accés obert.