Setmana del Llibre en Català 2024

dv., 06/09/2024 - 10:12

Del 20 al 29 de setembre tindrà lloc la 42a Setmana del Llibre en Català que, enguany i de forma excepcional, es celebrarà al Passeig Lluís Companys de Barcelona. Un lloc cèntric, ample, de fàcil accés, i ideal per gaudir dels llibres i les activitats a l’aire lliure.

Un any més, el Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona hi serà present a través de la Xarxa Vives d’Universitats (XVU). Novetats com Les arrels del capvepreTot un món en catalàDidàctica de la física per a l’educació secundària obligatòria, o Càlcul en variable complexa, s’exposaran al mòdul número 80, juntament amb altres publicacions d’editorials universitàries adherides a la XVU.

El dimarts 23 de setembre està previst que se celebri la presentació de les obres guanyadores dels premis Joan Lluís Vives a l’edició universitària 2024. L’acte tindrà lloc a les 11:15 h, a l’escenari 1.