Es presenta «El Papus», el nou llibre de la col·lecció Aldea Global

Autora i portada del llibre
dv., 06/10/2023 - 16:00

El dimecres 18 d'octubre, a les 18.30 h, es presentarà l’última novetat de la col·lecció Aldea Global: El Papus (1973-1987). Contrapoder informativo en la Transición española, obra de Maria Iranzo Cabrera i coeditada per la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Jaume I de Castelló, la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona) i la Universitat de València.

L'acte tindrà lloc a l'espai UNE de la Llibreria del BOE (carerr Trafalgar, 27. 28010 Madrid) i comptarà amb la participació de l'humorista Enrique Ventura i l'autora del llibre. La presentació serà retransmessa en directe, a través de YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vnRX7i_zxDk

L'obra es va presentar el dilluns 16 d’octubre passat, a la llibreria Finestres de Barcelona, amb la participació de Carlos Navarro, exgerent de la revista El Papus; Lluís Recasens, humorista gràfic, il·lustrador i guionista; Josep Lluís Gómez Mompart, catedràtic de Periodisme a la Universitat de València, i l’autora.