Entrevista a Joan Carles Marset a «Titulars.cat»

Joan Carles Marset
dc., 17/01/2024 - 15:38

La web Titulars.cat celebra enguany una dècada de la creació de les seccions «Entrevistem...» i «Lite», dedicades a entrevistes i a literatura. En aquest marc, el portal ha publicat dues entrevistes relacionades amb la secció literària. Una és a Joan Carles Marset, director de Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), i l’altra, a Anna Salgot i de Marçay, escriptora i guanyadora del XIX Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders» de 2013, amb l'obra Notícies del passat.

Fa deu anys que la UAB col·labora amb aquest web mitjançant la difusió, a la secció «Lite», de fragments de les obres guanyadores dels Premis Literaris que coorganitza anualment amb l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

Titulars.cat és el diari digital del Grup Mola de Sabadell, del qual també forma part la televisió musical MolahitsTV.

Les entrevistes es poden consultar en línia a través de l’enllaç següent: https://www.titulars.cat/p/entrevistem.html