RACO identifica les 30 revistes de la UAB que formen part del DOAJ

El repositori Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO) ha incorporat un nou distintiu per identificar les publicacions que formen part del Directory of Open Access Journals (DOAJ). En el cas del Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), un total de 30 revistes indexades al DOAJ ja apareixen amb el distintiu al repositori català. Aquesta millora contribuirà a augmentar la visibilitat de les revistes en accés obert i de qualitat de la Universitat.

El DOAJ es un servei independent i col·laboratiu mundial amb més 15.000 revistes d’accés obert i revisades per experts. La seva missió és incrementar l’accés, la visibilitat, la reputació, l’ús i l’impacte de les revistes indexades.

25/11/2020 [Imprimir]