Cinc llibres de la UAB es promocionen al portal en línia de la Fira de Frankfurt per a la seva traducció

El Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha estat seleccionat entre les cent d’editorials i agències literàries de tot l’Estat que comercialitzaran els drets de traducció d’una selecció dels seus llibres a la plataforma digital IPR «Books from Spain», de la Fira del Llibre de Frankfurt.

L’objectiu de la participació en aquest projecte és donar a conèixer les publicacions i autors del Servei de Publicacions, promoure la traducció dels seus llibres a altres llengües i potenciar la presència de la UAB a nivell internacional. Els llibres de la UAB seleccionats es poden consultar a l’enllaç: https://bit.ly/2P52qNJ

Durant el mes de juny, els socis de la Unión de Editoriales Universitarias Españolas (UNE) han tingut l’opció de sol·licitar una inscripció gratuïta a la plataforma IPR, i la proposta del Servei de Publicacions de la UAB ha estat entre les escollides, el que li permetrà promocionar i gestionar la venda dels drets de traducció de cinc dels seus títols.

El projecte ha estat impulsat per Acció Cultural Espanyola (AC/E), organisme públic depenent de la Direcció General del Llibre i Foment de la Lectura, juntament amb la Federació de Gremis d'Editors d'Espanya. El motiu de la iniciativa és donar visibilitat als editors a la Fira de Frankfurt, on Espanya serà l’any 2021 el “País Convidat d’Honor”.

Els llibres de la UAB a la plataforma IPR són: La catedral habitada. Historia viva de un espacio arquitectónico, d’Eduardo Carrero; Filosofía y toros. Un debate ético, de Marta Vericat; La fragilidad de una ética liberal, de Victoria Camps; Preferentes y subordinadas. Una tragedia española, d’Antoni Serra Ramoneda i Escrituras, lengua y cultura en el antiguo Egipto, de Josep Cervelló Autuori. Els llibres seleccionats han estat publicats a ‘El espejo y la lámpara’, una col·lecció de divulgació científica publicada sota el segell Edicions UAB, que edita obres sorgides de la comunitat universitària amb vocació d’arribar al públic en general.

31/07/2020 [Imprimir]