Els premis literaris de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona mantenen enguany una alta participació

129 obres han estat acceptades a concurs

L’acte s’inscriu en el marc de l’Any Joan Perucho 2020

Si no hi ha canvis en el programa, els guardons es donaran a conèixer el 7 de maig

La participació en els premis literaris d’aquest any s’ha mantingut en uns nivells molt elevats. El termini d’inscripcions es va tancar el mes de febrer passat i s’hi han presentat un total de 129 originals, dels quals 40 opten al premi de novel·la, 64 al de poesia i 25 al de narrativa breu.

Aquest any se celebren el XI Premi de Narrativa Breu per a joves «Caterina Albert», el XXV Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol» i el XXVI Premi de Novel·la «Valldaura – Memorial Pere Calders».

L’organització dels premis vol retre homenatge en aquesta edició a Joan Perucho (1920-2003), un dels escriptors més destacats de la literatura catalana del segle XX, coincidint amb el centenari del seu naixement.

Si tot continua com està previst, el lliurament dels premis es farà dijous 7 de maig de 2020, a la Sala Teatre de la UAB, però les entitats organitzadores informaran amb antelació sobre la realització de l’acte en funció de com evolucionin els esdeveniments.

18/03/2020 [Imprimir]