La Universitat Autònoma de Barcelona i l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès presenten els llibres guanyadors dels Premis Literaris 2019

Les obres han estat editades pel Servei de Publicacions de la UAB i s’exhibiran el 4 de desembre al Museu d’Art de Cerdanyola

Els llibres de l’edició 2019 dels Premis Literaris de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona es presentaran el proper dimecres, 4 de desembre, a les 19 h, al Museu d’Art de Cerdanyola – Can Domènech (Carrer de Sant Martí, 88, 08290. Cerdanyola del Vallès).

Els guanyadors es van donar a conèixer el passat mes de maig en l’acte de lliurament de premis que es va celebrar a la UAB. El XXV Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders», va recaure en la moianesa Roser Blàzquez Gómez, per l’obra La volada del pinsà; el XXIV Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol», va ser pel barceloní Jordi Ferrer i Gràcia, i el recull Carn estranya; mentre que el X Premi de Narrativa Breu per a Joves «Caterina Albert», va anar a parar al navassenc Xavier Mas Craviiotto, amb el relat Lluny.

A l’acte hi assistiran, l’Alcalde de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, Carlos Cordón; el vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura de la Universitat Autònoma de Barcelona, Carlos Sánchez; la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, Josefa Rivera; i els autors dels llibres.

L’esdeveniment inclourà la presentació de les bases de la convocatòria dels Premis Literaris 2020 i l’espectacle El mot és teu!, a càrrec de l’il·lustrador Joma i el músic Miquel Jordà. També es lliuraran els premis de l’edició 2019 del Nit Lab-MAC, celebrada el passat 25 d’octubre al Museu d’Art de Cerdanyola.

20/11/2019 [Imprimir]