L’historiador Eduardo Carrero presenta el seu llibre ‘La catedral habitada. Historia viva de un espacio arquitectónico’ a Barcelona

El professor d’Història de l’Art Medieval de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i expert en l’estudi dels conjunts catedralicis i monàstics, Eduardo Carrero, ha presentat el seu últim llibre, La catedral habitada. Historia viva de un espacio arquitectónico, a la llibreria La Central (C/ Mallorca) de Barcelona, el dilluns 4 de novembre.

A l’acte també hi ha participat, Daniel Rico, director de l’Institut d’Estudis Medievals de la UAB, professor del Departament d’Art i de Musicologia, i director de la col·lecció «El Espejo y la Lámpara», i Almudena Blasco, comissària d’exposicions i professora a l’École Polytechnique de París, així com, professora d’Història Medieval i membre de l’Institut d’Estudis Medievals de la UAB.

05/11/2019 [Imprimir]