Les novetats del Servei de Publicacions s'exposaran a Liber 2019

Liber, Fira Internacional del Llibre, torna a Madrid del 9 al 11 d'octubre de 2019 per celebrar la seva 37a edició, amb la ciutat de Sharjah com a Convidada d'Honor. Organitzada per IFEMA i promoguda per la Federació de Gremis d'Editors d'Espanya -FGEE-, aquesta convocatòria suposarà la trobada internacional més gran del llibre en espanyol, amb capacitat d'oferir oportunitats de negoci a les principals empreses editorials i dinamitzar el mercat del llibre.

En aquesta edició, el Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona posarà a l’abast les seves novetats amb major projecció comercial i internacional, a través de l’estand de la Unión de Editoriales Universitarias Españolas i del distribuïdor Pujol i Amadó.

02/10/2019 [Imprimir]