Es lliuren els premis literaris de 2009

El divendres 17 de d’abril de 2009, a les 19,30 hores, va tenir lloc a l’Espai Enric Granados, de Cerdanyola del Vallès, l’acte de lliurament dels premis literaris que organitzen cada any conjuntament la Universitat Autònoma de Barcelona i l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

L'acte va comptar amb la presència de l’Alcalde de Cerdanyola del Vallès, Antoni Morral, la Tinenta d’Alcalde de Cultura de l’Ajuntament de Cerdanyola, Consol Pla, i del Vicerector de Transferència Social i Cultural de la Universitat Autònoma de Barcelona, Bonaventura Bassegoda.

El XV Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders», amb una dotació de 5.000 €, el va guanyar Joan Comelles i Baulenes amb l’obra La casa de les heures.

El XIV Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol», per a obres en llengua catalana, dotat amb 1.000 €, el va guanyar Joan Mercader i Sunyer amb Memòria de l’any.

El XXVI Premi de Poesia «Divendres culturals», per a obres escrites indistintament en llengua catalana i castellana, dotat també amb 1.000 €, el va guanyar Laia Llobera i Serra, amb l’obra Cicles.

Les obres guanyadores seran publicades pel Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona a la seva col·lecció Gabriel Ferrater.

25/06/2009 [Imprimir]