Presentació del nou llibre de la col·lecció «Memoria Artium»

invitació-presentació-MAR0032
dc., 29/05/2024 - 11:56

El dijous 30 de maig, a les 18 h, es presentará l’última novetat de la col·lecció «Memoria Artium»: Fotografiar el patrimonio artístico. Génesis e historia del Arxiu Mas, coeditat per les universitats UAB, UB, UdG, UdL, UPC i URV, el Museu Nacional d’Art de Catalunya i el Museu del Disseny de Barcelona. En l’acte, organitzat per la Fundació Institut Amatller d'Art Hispànic i amb la col·laboració de la Universitat de Barcelona, intervindran els historiadors de l'art i membres del Patronat: Francesc Fontbona de Vallescar i Bonaventura Bassegoda Hugas. La presentació tindrà lloc a l'estudi fotogràfic de la Casa Amatller (Pg. de Gràcia, 41, Barcelona) i es requereix confimació d'assistència escribint a: arxiu.mas@amatller.org.