«El hechizo el tren» protagonitza el darrer podcast de l'UNE

Caràtula podcast
dj., 23/11/2023 - 13:49

La novel·la històrica El hechizo del tren ha estat seleccionada per la Unión de Editoriales Universitarias Españolas (UNE) per protagonitzar la tercera entrega del seu podcast «Libros para comprender».

«Libros para comprender» es va iniciar el mes de setembre passat i té com a objectiu principal conscienciar la societat de la missió de difusió del coneixement que realitzen les editorials de les universitats i els centres de recerca espanyols.

L'episodi sobre El hechizo del tren, de la mà de Johari Gautier Carmona i Joan Carles Marset, autor i editor, respectivament, d'aquesta novel·la històrica, convida a viatjar en el temps i descobrir com va arribar el primer ferrocarril a la península Ibèrica, quins van ser-ne els protagonistes principals, quin era el context socioeconòmic de l'època o com va contribuir aquest avenç al desenvolupament del territori.

El podcast ja es pot escoltar a les principals plataformes de podcasting: SpotifyApple PodcastGoogle Podcast i iVoox.