Es presenta «El Grand Tour de Josep Anton de Cabanyes i Ballester», de Francesc Miralpeix

Il·lustració coberta
dj., 12/01/2023 - 14:10

El dimecres 18 de gener, a les 18 h, es presentarà l’última novetat de la col·lecció Memoria Artium: El Grand Tour de Josep Anton de Cabanyes i Ballester (1797-1852). Viatges i afició col·leccionista a la llum d’Europa, obra de Francesc Miralpeix Vilamala, i coeditada per les universitats UAB, UB, UdG, UdL, UPC i URV, el Museu Nacional d’Art de Catalunya i el Museu del Disseny de Barcelona.

En l'acte intervindran Joaquim Nadal i Farreras, conseller de Recerca i Universitats; Mila Arcarons i Oferil, gerent del Consell Comarcal del Garraf; Teresa Llorens i Carbonell, consellera de Patrimoni al Consell Comarcal del Garraf; Oriol Pi de Cabanyes, escriptor; i Francesc Miralpeix Vilamala, doctor en història de l'art per la Universitat de Girona i l'autor del llibre.

La presentació se celebrarà al restaurant El Dinou (carrer del Comerç, 2, 1r. 08800 Vilanova i la Geltrú), amb confirmació d'assistència prèvia.