«Anime complejo» rep la menció Book on Asian Film, Media and Communication Sciences

Autor i portada del llibre
dv., 27/10/2023 - 14:18

El llibre Anime complejo. La ambigüedad narrativa en la animación japonesa, d'Antonio Loriguillo, número 43 de la col·lecció «Aldea Global», ha rebut la menció Book on Asian Film, Media and Communication Sciences en els IBP 2023 Portuguese/Spanish Language Edition concedits per l'International Institute for Asian Studies (IIAS).

El llibre ha estat escollit en aquesta categoria d'entre un total de 41 obres en castellà publicades entre 2021 i 2023 i presentades al premi.

El Servei de Publicacions de la UAB va coeditar aquesta obra el 2021, juntament amb la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat de València i la Universitat Jaume I.