Les editorials universitàries faciliten a les biblioteques dels campus més de 10.000 llibres digitals per a la comunitat universitària

· Els llibres digitals s'ofereixen en format HTML5 per facilitar la cerca semàntica

· El Servei de Publicacions i el Servei de Biblioteques de la UAB participen en el projecte

Més de 10.000 títols digitals publicats per 53 editorials d’universitats i centres de recerca de tot l’Estat estan disponibles a les biblioteques dels campus per a l’ús de la comunitat universitària.

La col·lecció inclou monografies i manuals de totes les àrees de coneixement, però hi destaquen les obres de ciències socials i humanitats. Els llibres es poden visualitzar en línia, o bé descarregar per a un període de 14 dies, sempre en format HTML5, la qual cosa facilita la cerca semàntica i, per tant, la recuperació de la informació i de les dades més rellevants.

Aquest projecte d’intercanvi científic, en el que participen el Servei de Publicacions i el Servei de Biblioteques de la UAB, és fruit d’un acord impulsat l’any 2017 per la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE) a través de la plataforma UneBook, lloc web que recull el fons editorial en paper i digital publicat per les editorials universitàries i centres de recerca de l’Estat.

Els llibres inclosos en el programa d’intercanvi científic també es poden adquirir a: https://www.unebook.es/

31/03/2020 [Imprimir]