Presentació del llibre Al fons, Barcelona d'Anna Masip

El dilluns 9 de febrer, a les 19,30 hores, es va presentar a la sala Verdaguer de l'Ateneu Barcelonès la novel·la Al fons, Barcelona, d'Anna Masip, guanyadora del XIV Premi Valldaura de novel·la «Memorial Pere Calders», que organitzen conjuntament la Universitat Autònoma de Barcelona i l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès. L'obra ha estat publicada pel Servei de Publicacions de la UAB, dins la seva col·lecció Gabriel Ferrater.

L'acte va ser organitzat per l'Escola d'Escriptura de l'Ateneu Barcelonès, de la qual ha estat alumna l'autora, i el Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma, i va comptar amb la participació de Maria Barbal, escriptora; Jordi Muñoz, codirector de l'Escola d'Escriptura i la pròpia Anna Masip, i van assistir-hi unes 60 persones.

Comentat a VilaWeb: http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/140547

25/06/2009 [Imprimir]