Servei de Publicacions de la UAB Web de la UAB Tornar / Volver

Foto no disponible

Altres volums de: 
Congressos
 
AICLE – CLIL – EMILE: Educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques 
Autor: Escobar Urmeneta,Cristina; Evnitskaya, Natalia; Moore, Emilee; Patiño, Adriana (eds.)
Col·lecció i núm: Congressos  
Primera edició: 2011
Pàgines: 342
Format: 17 x 24 cm
Enquadernació: En rústica fresada
Idioma: Català/castellà/anglès
Matèria: 3. Ciències Socials. Matèria IBIC:
Inclusions:
Editor: Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona
Coeditor/s: 
Distribució: MIDAC
Codi d'article: CON0002
Dipòsit legal: b.17.771-2011
ISBN (paper): 978-84-490-2678-2.
PVP: 18 €

 

Ressenya: El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). El congrés va aconseguir reunir professionals de la docència i de la recerca, tant de matèries escolars, llengües estrangeres i llengües considerades oficials o co-oficials a diferents territoris, que esdevenen llengües addicionals per a la població escolar migrada.

Los objetivos declarados por TRI-CLIL fueron los de:
· Presentar y discutir los adelantos en investigación y práctica docente sobre AICLE en lenguas segundas y extranjeras en aulas inclusivas. · Estimular el acercamiento y el diálogo entre profesionales de la enseñanza y de la investigación sobre aprendizaje de lenguas, y hacer visible la relevancia del diálogo y la retroalimentación continuada entre ambos grupos de profesionales.
· Promover la investigación aplicada en didáctica del plurilingüismo.
· Contribuir a la superación de los prejuicios lingüísticos que frenan el aprendizaje de lenguas segundas y extranjeras.
· Dar a conocer a la comunidad educativa la actividad pedagógica e investigadora sobre programas AICLE actualmente en vigor.

From the aforementioned objectives it becomes apparent that TRI-CLIL was somewhat different from other recent events on CLIL pedagogy, which have tended to focus exclusively on linguistic issues and to specialise either in teaching techniques or in research. On the contrary, TRI-CLIL's main concern was to bring together specialists with different professional backgrounds and academic profiles and get them to sit together and discuss in order to create new, shared understandings of the benefits and challenges that plurilingual education poses for us.  



Fer una altra cerca
   
Imprimir fitxa