El Brodat de la Creació de la catedral de Girona guanya el premi a la millor obra coeditada de la Xarxa Vives d'Universitats

El lliurament de guardons es va celebrar divendres 12 de juliol a la Universitat Internacional de Catalunya

La Xarxa Vives d’Universitats ha escollit el llibre El Brodat de la Creació de la catedral de Girona com a millor coedició interxarxa, en la seva primera convocatòria dels Premis Joan Lluís Vives a l’edició universitària.

El llibre és obra de Carles Mancho (editor), i s'inclou dins la col·lecció «Memoria Artium», que publiquen conjuntament el Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, el Servei de Publicacions de la Universitat de Girona, Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, Iniciativa Digital Politècnica de la UPC, Publicacions de la Universitat Rovira i Virgili, el Museu Nacional d’Art de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona.

Els premis Joan Lluís Vives a l’edició universitària tenen com a objectiu donar a conéixer el paper de l’edició universitària en la transferència del coneixement en català i el valor i la qualitat de la tasca que desenvolupen les editorials universitàries de la Xarxa Vives. S’agrupen en quatre categories: millor edició, millor coedició interxarxa, millor llibre de ciències naturals i aplicades, i millor llibre de ciències socials, arts i humanitats.

Els guardons s'han lliurat divendres, 12 de juliol, en l'acte de cloenda del curs acadèmic 2018-2019 de la Universitat Internacional de Catalunya, juntament amb l’entrega de les Medalles d'Honor 2019 de la Xarxa Vives d'Universitats. A la fita hi ha participat la Rectora de la Universitat Autònoma de Barcelona, Margarita Arboix, que ha recollit el premi Joan Lluís Vives a l'edició universitària.

11/07/2019 [Imprimir]