El llibre 'Filosofía y toros. Un debate ético' es presentarà el juny a Madrid

La Universitat Autònoma de Barcelona presentarà el llibre Filosofía y toros. Un debate ético, de Marta Vericat, el 6 de juny a Madrid. La presentació es farà a La Casa de México d’Espanya en el marc de la Fira del Llibre de la capital.

Podem parlar d’art davant el sofriment animal? És moralment acceptable matar un animal per diversió? Ha de mantenir-se una tradició pel sol fet de ser-ho? Sobre aquestes i altres qüestions reflexiona l’obra Filosofía y toros. Un debate ético , de la filòsofa i activista a favor dels drets dels animals Marta Vericat Torné. El llibre es presentarà el dijous 6 de juny, a les sis de la tarda, a La Casa de México d’Espanya, coincidint amb la celebració de la 78a Fira del Llibre de Madrid. A l’acte hi participaran la investigadora i doctora en Filosofia de la Universitat de Valladolid Angélica Velasco, així com la mateixa autora.

El volum ha estat editat pel Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona i correspon al número 16 de la col·lecció «El espejo y la lámpara», enfocada a la divulgació científica. El mes de març passat va tenir lloc el primer debat sobre el llibre a la llibreria La Central de Barcelona, en el qual van intervenir els filòsofs Ramon Alcoberro i Catia Faria.

30/05/2019 [Imprimir]