Onze publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, presents a la Fira del Llibre de Madrid 2019

L’editorial de la Universitat portarà les seves novetats el juny al Retiro a través de la Unión de Editoriales Universitarias Españolas (UNE)

Un any més, el Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona participarà a la Fira del Llibre de Madrid, que tindrà lloc del 31 de maig al 16 de juny, al parc del Retiro. Un total d’onze obres publicades per la UAB es podran consultar i adquirir a l’expositor número 14, representat per la UNE.

D’entre les novetats de l’Autònoma, destaquen les últimes obres incloses a la col·lecció «El espejo y la lámpara»: La fragilidad de una ética liberal, de Victoria Camps (2018), i Filosofía y toros. Un debate ético, de Marta Vericat (2019). Aquesta última es presentarà a Madrid, en el marc de la Fira, el dia 6 de juny, a les sis de la tarda, a La Casa de México d’Espanya.

23/05/2019 [Imprimir]