Presentaciˇ del llibre dels 50 anys de la Universitat Aut˛noma de Barcelona

Dimecres 6 de juny la Universitat Aut˛noma de Barcelona (UAB) commemorarÓ els 50 anys de la seva fundaciˇ, el 1968. Per celebrar-ho, la instituciˇ ha programat una diada que inclourÓ una sŔrie d'activitats, entre les que destaca la presentaciˇ del llibre L'audÓcia del coneixement. 50 anys UAB.

La presentaciˇ del llibre tindrÓ lloc a les 18 h, a la Sala d'Actes de la Facultat de CiŔncies i BiociŔncies, i comptarÓ amb un diÓleg entre la rectora de la UAB, Margarita Arboix, i el rector de la Universitat Aut˛noma de Madrid (UAM), Rafael Garesse, sobre el passat, el present i el futur de la universitat p˙blica.

El llibre ha estat un projecte coordinat per la Comissiˇ del cinquantŔ aniversari de la UAB, sota la direcciˇ dels historiadors, Borja de Riquer i Carme Molinero, i ha estat publicat pel Servei de Publicacions de la UAB.

El volum recull els fets mÚs significatius de la hist˛ria de la UAB i els aborda des d'una perspectiva molt propera, alhora que rigorosa. Alhora tambÚ pretÚn ser un homenatge a totes les persones que formen i que han format part del colĚlectiu UAB en alg˙ moment de la seva traject˛ria.

01/06/2018 [Imprimir]