Les editorials universitŕries espanyoles, a la Fira de Frankfurt

Exposen en un pavelló propi els títols més internacionals. Amb un catŕleg editat per l'ocasió, volen difondre els llibres de les universitats espanyoles. La UNE, associació que agrupa les editorials de les universitats i centres de recerca espanyols, acull en el seu pavelló les novetats editorials més internacionals dels campus espanyols. Llibres de literatura, filosofia, cičncia, art i histňria es mostren a la 61 Ş Frankfurter Buchmesse que s'estŕ celebrant a Frankfurt (Alemanya) del 14 al 18 octubre. A més dels llibres, fins a Frankfurt ha viatjat una delegació d'editors universitaris per tal d'explicar al sector del llibre europeu, en aquesta cita emblemŕtica, la tasca que desenvolupen les editorials universitŕries espanyoles en la tasca de difusió del coneixement i la investigació, que es genera en els campus espanyols. Al capdavant d'aquesta representació estan Javier Torres i José Miguel Delgado, directors de les editorials universitŕries de Deusto i Jaén. Per aquesta trobada s'ha editat també un catŕleg, en anglčs i espanyol, que inclou els llibres que s'estan exposant a la mostra: les dades de 88 títols, recollits en 52 pŕgines, el contingut es pot consultar també en www.une.es en un arxiu pdf.

16/10/2009 [Imprimir]