Servei de Publicacions de la UAB Web de la UAB Tornar / Volver
Foto no disponible

Via correu

Empleneu per recomanar

Correu del
destinatari

Nom i cognom



O via:

Facebook

 
El mite de la natura en publicitat
Autor: Salvador i Peris, Pau
Col·lecció i núm: Aldea Global  25 
Primera edici: 2011
Pàgines: 138
Format: 16 x 24 cm
Enquadernació: Cosida amb fil
Idioma: Catal
Matèria: 8. Lingstica. Literatura. Filologia. Matèria IBIC:
Inclusions:
Editor: Servei de Publicacions de la Universitat Autnoma de Barcelona
Coeditor/s: Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra i Universitat de Valncia
Distribució: Universitat de Valncia
Codi d'article: ALD0025
Dipòsit legal: s.1102-2011
ISBN (paper): 978-84-490-2674-4. PVP: 15,95
ISBN (ebook): 978-84-490-4769-5. PVP: 7,42 . Format: pdf

 Disponible a la teva llibreria
 

Ressenya: La natura tant suscita pors i recels com desperta passions i devocions. La mirada humana sobre la natura ha variat al llarg del temps a mesura que la revoluci tecnocientfica s'ha consolidat. L'objectiu d'aquest volum s analitzar els principals discursos sobre la naturalesa representats per la publicitat i els valors que s'hi transmeten. El text intercala teoria i prctica, ja que s'hi comenten un conjunt d'imatges publicitries extretes de revistes que illustren els relats i les concepcions culturals que traspuen les representacions comercials de la natura. Aquest estudi examina la relaci entre el llenguatge publicitari i la natura, per establir una srie de natures prototpiques, connectades a unes determinades imatges de marca, aplicant les eines heurstiques proporcionades per la semitica narrativa i l'anlisi del discurs.



Ms informaci i comandes: Collecci Aldea Global