|
|
El mite de la natura en publicitat
|
Autor: Salvador i Peris, Pau |
Col·lecció i núm: Aldea Global 25 |
Primera edició: 2011 |
Pàgines: 138 |
Format: 16 x 24 cm |
Enquadernació: Cosida amb fil |
Idioma: Català |
Matèria: 8. Lingüística. Literatura. Filologia. Matèria IBIC: |
Inclusions: |
|
Editor: Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona |
Coeditor/s: Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra i Universitat de València |
Distribució: Universitat de València |
Codi d'article: ALD0025 |
Dipòsit legal: s.1102-2011 |
ISBN (paper): 978-84-490-2674-4. PVP: 15,95 € |
|
Disponible a la teva llibreria |
|
|
|
|
|
|
Ressenya: La natura tant suscita pors i recels com desperta passions i devocions. La mirada humana sobre la natura ha variat al llarg del temps a mesura que la revolució tecnocientífica s'ha consolidat. L'objectiu d'aquest volum és analitzar els principals discursos sobre la naturalesa representats per la publicitat i els valors que s'hi transmeten. El text intercala teoria i pràctica, ja que s'hi comenten un conjunt d'imatges publicitàries extretes de revistes que il·lustren els relats i les concepcions culturals que traspuen les representacions comercials de la natura. Aquest estudi examina la relació entre el llenguatge publicitari i la natura, per establir una sèrie de natures prototípiques, connectades a unes determinades imatges de marca, aplicant les eines heurístiques proporcionades per la semiòtica narrativa i l'anàlisi del discurs.
Més informació i comandes: Col·lecció Aldea Global
|
|
|