Presentació d’InnovaDret a la Setmana de la Innovació de la UAB

Aula Magna Facultat de Dret i llibre InnovaDret 1
dv., 04/10/2024 - 11:33

El dimarts 15 d’octubre, a les 13 h, la Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) acollirà la presentació del Grup InnovaDret en el marc de la Setmana de la Innovació de la Universitat.

La jornada inclourà la ponència titulada «La innovació docent com a eix vertebrador del grau de Dret», a càrrec del Dr. Josep Cañabate Pérez, coordinador d’InnovaDret; un debat centrat en els treballs en la modalitat Aprenentatge Servei (ApS); i l’exposició del primer volum de la sèrie de llibres «InnovaDret», publicat pel Servei de Publicacions de la UAB el mes de juny passat.

El llibre es titula Innovació docent i aprenentatge jurídic. Desafiaments i oportunitats del nou model docent del grau de Dret i recull els treballs presentats pels professors del grup de recerca en els seminaris periòdics que s’han anat desenvolupant a la mateixa Facultat. L'obra està centrada en la innovació docent dins del nou model del grau de Dret i té la finalitat de compartir experiències i eines per millorar la pràctica docent.

Més informació sobre la jornada i les inscripcions a: https://webs.uab.cat/setmanainnovacio/activitats-2024/innovadret/