Fira del Llibre de Madrid 2023

Identitat visual Fira del Llibre de Madrid 2023
dv., 26/05/2023 - 15:22

Del 26 de maig a l’11 de juny se celebrarà la 82a edició de la Fira del Llibre de Madrid. El Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona exposarà algunes de les seves novetats del curs 2022-2023 a la caseta de la Unión de Editoriales Universitarias Españolas (UNE).

Enguany, la fira estarà dedicada a la ciència i obrirà un nou espai estratègic anomenat Plaça de la Ciència i les Universitats, que millorarà la presència de les editorials universitàries i centres de recerca. A més de la caseta de la UNE, també hi seran presents les del CSIC, Francisco de Vitoria-CEU Ediciones, UNED, Universitat de Navarra, Universitat Pontifícia Comillas-Deusto i Universitat de València.

En aquesta ocasió, l’editorial de la UAB presentarà títols com El hechizo del tren, de Johari Gautier; La esquiva búsqueda de la prosperidad, de David Castells-Quintana, o Primates: protección, bienestar y derechos, de Joan Brull.